Stichting Buren

Aanvragen van een voedselpakket bij Stichting Buren

Op deze pagina vindt u informatie over het aanvragen van een voedselpakket bij Stichting Buren.

Weer op eigen benen

De voedselbank  helpt met zo veel mogelijk gezond voedsel. Voedselhulp is gratis, maar altijd tijdelijk. Dus willen we de zelfredzaamheid van onze cliënten vergroten. Daarom werken we samen met hulpverlenende organisaties. Zo helpen we onze cliënten om weer op eigen benen te staan.

Het aanvragen van een voedselpakket gaat daarom niet rechtstreeks naar Stichting Buren.

Samenwerking met hulpverlening

Voor hulp van de voedselbank heeft u de steun nodig van een hulpverlenende organisatie. Voorbeelden zijn de sociale dienst, maatschappelijk werk, thuiszorg, Riagg, de bewindvoerder, enzovoorts. Maar U kunt hier wel alvast het aanvraagformulier downloaden. U vult de gegevens in en verzamelt de bijlagen. Daarna gaat u ermee naar uw hulpverlener. Pas als het aanvraagformulier door u én de hulpverlener is ondertekend, gaat de aanvraag naar Stichting Buren.

Heeft u vragen waarmee wij kunnen helpen? Of kent u iemand anders die de hulp van de Voedselbank goed kan gebruiken?  Vul dan onderstaande gegevens in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.  Mailen naar info@stichtingburen.nl kan ook.