Stichting Buren

Klachten?

Niet altijd gaat het goed, soms kan het beter.
Heeft u een klacht, laat het ons weten!

Uw opmerking, klacht of verbetersuggestie kunt u richten aan
het Bestuur:

– Per e-mail naar: bestuurstichtingburen@ziggo.nl
– Per post naar:

Bestuur Stichting Buren
Van Alphenstraat 63 L
2274 NCĀ  Voorburg

In uw mail of brief dient u de opmerking, klacht of verbetersuggestie duidelijk te omschrijven.

Vermeldt bij een klacht zoveel mogelijk:
De datum en plaats van de gebeurtenis waarover u een klacht heeft en door welke medewerker u geholpen bent.
Wordt u ondersteund door een schuldhulpmaatje, wilt u dit dan svp melden?

Afhandeling

Wij streven er naar een klacht binnen 3 weken af te handelen.

Het Bestuur handelt in geval van klachten volgens het principe van hoor en wederhoor.

Wij hopen dankzij uw opmerking, klacht of verbetersuggestie onze dienstverlening te kunnen verbeteren.